Merhaba 33 haftalık hamileyim, bebek kıyafetlerini yıkamaya yeni başladık geçen gün hastanede yattım bir gece artık başlayalım istedim. Normal mi erken mi geç mi bilemiyorum. Hastane çantasını hazırlayayım mı? Şu anda da riskli bir süreçteyim sürekli yatıyorum nasıl yapacağım bilmiyorum. Beşik ve bebek arabasını açayım mı? Almış olduğumuz dolap ve şifonyer de henüz gelmedi stres olmaya başladım