Kızlar hayırlı cumalar ya benim son adet tarihim 11 Kasım ilk gebeliği öğrendiğimde doktor geç döllenme dedi 17 Kasım olarak baz aldı ona göre şuan 31+1 gunluguz dün kontrolüm vardı ultrason kağıdında 32+3 yazıyordu hangisi acep baz alınmalı doktorda gelişimi güzel dedi kilosuda 1920 gramdi