mavilikler7 Funda300523 ben adetime 6 gün kala falan yaptırmıştım 10.82 çıkmıştı biraz daha bekleyin bence
KayraKuzusu Funda300523 benim 10 gün öncesinde belli olmamıştı hastaydım doktor tedbir amaçlı bakmıştı değerim negatifti. Adetim 2 gün gecikince öğrenmiştim
GizemKrgz Regl gününüzün geçmesini bekleyin ve öyle test yaptırın en doğru sonuç sizin için o olacaktır
tamamdanolmuss Funda300523 bence erkenden test vermeyin erken verince kanda beta düşük çıkabilir ve sizden beta artışının takibi için 2 günde bir kan vermeniz istenebilir bu süreç çok stresli geçiyor
1kedi1bebe Funda300523 benim adetime 7 gün kala 5.2 çıkmıştı 2 gün sonra tekrarlayalım var gibi ama yükselmesine bakacağız dediler 5 gün kala 39.5 çıktı kesinleşti :)