Arkadaşlar 13.haftadayim ,12.haftada ilk muayeneye gittim doktor çok ilgisizdi devlete gidiyorum ikiz olsa direkt anlaşılırdı dimi görmeme durumu olamaz. Neden soruyorum sanki içime ikiz gibi doğuyor daha şimdiden karnım çok şiş ve büyük ve de etkeni var mı bilmem benim ikizim var .Ama mide bulantısı kusma vs yaşamıyorum sadece halsizlik uyku hali yaşıyorum 🤥🙃