meleklerin_annesii bu sabah biraz kasıklarıma vurdu ama geçti ama hala sertleşme ve toplanma var. ben sanki burada bu sertlesmelerin de doğumu başlattığını vs okumuştum o yüzden bir sorayım dedim ❤️ bu kadar sıklıkla olması normal mi peki? Geçen NST’ye gittiğimde ebe uzun süre geçmezse muhakkak gel falan demisti