Kızlar ben yaklaşık 3-4 yıl öncesinde akciğer grafisi çektirdiğimde tesadüfen omurgamda skolyozum olduğunu öğrendim ama hiç üstüne düşmedim önemsemedim taki ağrılar başlayana kadar son birkaç aydır inanılmaz şekilde ağrılarım oluyor sırtım çok ağrıyor dayanamıyorum eşim sürekli masaj yapıyor yakı yapıştırıyoruz masaj jelleri kremler asla hiçbir şey işe yaramıyor dün akşam mesela çok fenalaştım artık ağladım yani oturup dayanamıyorum eşim hastaneye gitmek istedi ama ben korktuğum için gitmek istemedim de bu akşam gideceğiz kızlar çok korkuyorum içime doğuyor kötü bir sonuç çıkacak diye korkuyorum aranızda aynı durumu yaşayan skolyoz rahatsızlığı olan var mı varsa biraz sohbet etmek istiyorum hatta ameliyat olmuş birileri de inşallah vardır Bilgi almış olurum🤲