buseguzel21 ben 5+1 de keseyi gördüm hiç bir sorun yoktu hala yok ne leke ne ağrı cuma günü yani 6+4te ilk kalp atışı için gittik kalp atışını duyduk çok şükür hiç bir sıkıntı yok ama kesenin dışında sanırım küçük bı kan birikintisi var dedi önlem amaçlı progestan verdi iki gündür fitil olarak kullanıyorum çok şükür hala bı sıkıntı olmadı Allahta yaşatmasın hiç birimize.