Aysegll12 Kızlar çocuk düşünüyoruz adetime 1 hafta var daha ama karnım çok ağrıyor adet olacakmışım gibi bu gebelik belirtisi olabilir mi böyle karın ağrısı oluyor mu?
Ummuhan-ckr Bende senin gibi adetime bir hafta vardı sürekli adet olacakmışım gibi sancı çektim. Göğüslerim çok acıyordu.😍 5+4 hamileyim çok şükür darısı başına olsun inşallah🫶 kalbini ferah tut
Aysegll12 🙏🏼🙏🏼amin amin çok teşekkür ediyorum inşallah benimde vardır💖sizde sağsalim kucağınıza alırsınız inşallah bebişinizi🫶🏻