Benim de 34+5 suan bir kaç gün evvel bebek 2500 dü gayet iyi gidiyor nst ye bağlamadılar henüz .. yatıp kalkmak sıkıntı çok fazla terlemeler ayaklar da bazen ödem ve çabuk yoruluyorum hep dinlenmem gerekiyor eskisi gibi gezemiyorum. Doğumdan da korkuyorum kararsızım ama korkuyorum