anneoluyorum101 Kızlar 27+4 teyiz ödemler başladı el ayakta ama bugün uyandım gözlerim şiş dayak yemiş gibiyim napmam lazım ödem çayı fln kullanmak yasak değil mi akıl verin böyle olan var mıydı kör olmuş gibiyim
Bezgii anneoluyorum101 kör olmuş hlgibiyseniz doktora gidin acilen bence. Ben de çok şişiyorum bacaklarım ayaklarım ellerim son aylarda özellikle ama tansiyonum falan normal olduğu için normal ödem oluyor. Belki tansiyonunuz da vardır bence bir gidin
nazlis_ anneoluyorum101 ya şüphe olarak değil el ve yüz şişmen olursa mutlaka gel diye ilk başlarda bilgilendirme yapmıştı geçmiş olsun mutlaka gidin