elisdenizsahin00- 20+2 deyim fl biraz düşük çıktı şizlerde nasıldı o hafta fl kısalıgı nedir sonradan hafta hafta düzelirmi 🤐 biraz korktum açıkcası haftasına göre ölçüm kısa cıkıyormuş cm yani