nurtug Merhaba hanımlar ben bu ay testi yapmaya başladım çok düzensiz adet olduğum için sat tan hemen sonra başlamadım 5 6 gündür yapıyorum ilk bi kaçını attım üçü duruyo görselle atcam yardımcı olur musunuztam olarak kaç günü değerlendirip testi devam ettirmeliyim 
nisamom_ nurtug henüz yumurtlama olmamış canım silik olan çizgi daha koyu olmalı takip etmeye devam et inşallah güzel haberler alırsın🌸
LamiyaCetinkaya nurtug daha yumurtlama yok, testi her gün yapmaya devam et, ikisinin de aynı koyulukta olması lazım
nurtug nisamom_ önceki günlere göre daha koyu ben birkaç tanesini attım baya siliklerdi yumurtlamaya yakın böyle koyulaşma olur mu yoksa bi anda mı koyulaşır çizgi
nisamom_ nurtug yumurtlamaya yakın böyle koyulaşıyor canım sen günleri şaşma devam et en koyu gündede 3 gün üst üste değerlendir sperm sorunu yoksa eşinin
nurtug Çatlama olmuş değil mi kızlar [<img src=“https://mutluresim.com/images/2023/06/24/nA1hSd.jpg” alt=“nA1hSd.jpg” border=“0”>](https://)
Liya98 LamiyaCetinkaya slm canim benimki T cizgisi C den daha koyuydu 2gün bugun koyu ama daha silik catlamis dir dimi
nurtug LamiyaCetinkaya evet koyu çıkan iki günü değerlendirdim sonraki gün aşırı silikleşti birkaç günde devam ettim nolur nolmaz diye aynı yumurtlamadan kaç gün sonra anlaşılır acaba adetime 11 gün var
Liya98 LamiyaCetinkaya 25-26 degerlendirildi insh tutmustur🤲🏻 simdi bekleme zamani🥰 emin olmak istedim