Masalada xbebegimx bende oluyor ilk hamile kaldığım günden beri ay ay olur zaten bu adet olamiyoruz ağrı oluyo şuan 37 deyim şuan bile oluyo 😂
Elenora xbebegimx bazen oluyormuş bebek yerini yapıyormuş 😍 genişliyor bir de zamanla kazılmalar ağrı oluyor bende
Jale92 xbebegimx normalde ay sonları adet zamanım, 25 haftadayım hala ay sonları karnımın icinde adet sancısı gibi oluyor, çok şiddetli degil ama agrı hissi var. 2-3 gün geciyor sonra
Masalada xbebegimx sanırım öyle çunku her ayın belirli bir zamanında çok şiddetli bir şekilde benim ağrıyo