MucizemMart canım babynestli reflü yatağı oluyor onlardan al park beşiğe onunla yatır. Biz yeğenime öyle yaptık gayret yeterli oldu 2 ay o şekilde yattı sonra hareketlenince istemedi. İlla babynestli reflü olması gerekmiyor. Normal bir reflü yatağı da olur. Hem kusarsa falan iyi olur boğulma riski de yok. Bende o şekilde yapcam. 2 3 ay için ekstra büyük beşiğe gerek yok yanı.