Yldz__ ay bnde aynı durumdayım eşim almış kokladım çilek yedim elimi yıkmdan kesin kaşıdım biyerlerimi bana balık da yersen kasıma dediler unuttum onuda kasıdım inşallah gerçekten batıl bir inanctır çünkü ilk kızımın bacagında var bunda da bnm yüzümden olursa cok üzülürüm