askinn_ Herkese merhaba, belirti göstermese de doktorum bana 10 haftalıkken idrar yolu enfeksiyonu sebebiyle manurol verdi. Acaba içmek sıkıntı oluşturur mu? Daha önce kullanan var mı? 12 haftayı beklemeli miyim?
askinn_ Gns-gur 12 haftadan küçük olunca organ gelişimine zararlı diye duydum bu yüzden çekincelerim var 😓