Hatice333 Canım 1.5 yıldır düşünüyoruz bebiş. İlk gittiğim doktor bir problem yok dedi 1 yıl deneyin dedi. En son geçen ay doktora gittim hormon tahlillerimi tekrarladım. Prolaktin yüksek çıktı 64 doktor dostinex ilaç verdi 2 kapsül şeklinde iki kez kullandım bir hafta sonra kontrole gittim prolaktin çok şükür 1.36 ya düşmüştü. Prolaktin gebeliğin önünde büyük engel. Ama bu seferde insülin direncim olduğu ortaya çıktı doktor glifor diye bir ilaç verdi. İnsülin direnci olan kişilerin gebe kalması zormuş biraz. Bu ilaç sayesinde insülini dengede tutucaz gebe kalmana yardımcı olur dedi. Prolaktin düştüğü için ve ilaç sayesinde insülinim dengede olduğu için açıkcası ümitliyim bu ay ovülasyon testi kullanmadım stres olmamak için gün aşırı ilişki yaşadık. Normal yolla deniyoruz. Eğer adet olursam femara kullanıcam ardından çatlatma iğnesi yapılcak. Bakalım nasibimizde ne var. 🙏🏻🥰