Gulbahar47 İki gündür sabahları uyandığımda bu şekilde oluyor sizinse oluyor mu ve bir sıkıntı olur mu daha 14 haftalık
crazymommy Şok oldum şuan ben 16 haftalığım azcık şişlik bile yok karnımda gaz şişliği bile yok bu nası oluyor yaaa 🙄🙄🙄
Patiquin Gulbahar47 Benimde 18-19. Haftalarda böyle olmuştu. Olduğunda da mesaneye baskı yaptığından hemen çişim geliyordu😂 doktoruma sormuştum normal olduğunu söylemişti. Çok şirin 🥰
aminehumamoms Gulbahar47 karnınız maşşallah çok belli oluyo bende 14haftadayım ama hiç belli olmuyo😁😁
Busrayilmaz18 Gulbahar47 olmaması gereken bir durum diye biliyorum yanlıs yönlendirmeyim ama bebeğin bir ywre toplanmasını hissetmek, karında sertlik hissetmek bunlar hep kasılma kaynaklı, doktorunuza söylersenz magnezyum takviyesi verecektir.