Merve1954 benimde çatlatma iğnesinin 11.günü aşılamanında 9.günü sabah erken gebelik testi yaptım çok çok silik çıktı flaşla zor gördğm öyle söyleyim iğnenin etkisi geçmiştir diye düşünüyorum dünde yaptığımda belirgindi ama bugün biraz daha silikti akşam kan testi vericem sizce gebelik var mıdırr