Benim bir kedim var ve 9 günlük bebeğim. Kedimi çok seviyorum bebiş gelmeden önce aşılarını yaptırdık. Doktorumuz ilk 6 ay yan yana gelmesinler dedi. Ama kedim bebeğimin olduğu kapıyı tırmalıyor gelmek istiyor. Bebek ile ne zaman tanıştırdınız. Etraftaki hemen hemen herkes sahiplendir bebekle kedi olmaz diyor ama ben kedimin duyguları ile oynayamam onu sahiplenirken bebek olduğunda başkasına vermek için sahiplenmedim. Yoruldum artık insanlara vermeyeceğimi anlatmaktan.
Kedi ve bebekli evde nelere dikkat ettiniz ne zaman tanıştırdınız lütfen yardımcı olur musunuz 😢🙏🏻