milaninannesi benim de ilk o haftalarda dönmüştü ama öyle bi dönmek ki ayaklarını kaburgalarımın arasında hissettim. O dönüşten sonraki ilk kontrolde doğum pozisyonunda döndüğünü onayladı doktorum. Ancak erken doğum riski vs olmadığını söyledi. Dün biraz aşağı indi gibi hissettim perşembe günü randevumuz var bakalım bu sefer ne diyecek doktorumuz. 35. Haftayı bitiriyoruz bu arada 😊