Havvaa93 Rulina Bana 13 haftalıkken %70 erkek dedi çıkıntıyı bizde gördük ama ne olur ne olmaz 3 hafta daha bekleyelim dedi geride kaçabilir dedi 2 gün önce öğrendim Erkekmiş kesin hayırlı olsun dedi 🤷🏻♀️ umarım değişmez detaylıda falan
minikmucizeemaak Rulina 12. Haftada doktorum çok erken demişti 13+6 da kıza benzetti 1 hafta sonra netleştirelim değişirse bana kızmayın dedi. 15+0 da oğlum olacağını öğrendim 💙👶🏻
Havvaa93 Daha çok kız bebekten mi erkeğe değişim oluyor. Yoksa erkek bebekten mi kız bebeğe değişim oluyor