Arkadaşlar merhaba. 9+5 haftalık hamileyim.
Geçen haftalar da Bi sıkıntıdan dolayı progestan ilaca başladım. Bana göre kilom yok yani aşırı Bi yemek de yemiyorum ama emin de olamıyorum kilomda normal
Hafif göbeğim şişti yani gebeliğin. 9+5 haftalarında göbek çıkar mı? Yoksaa progestan şişkinlik mi yapıyor emin olamadım?