-Beyzanurr Benim de sonuçlarımda o dediğiniz değer pozitifdi. İlaç yazmadı su iç geçer dedi.
Bende evde az yanmam vardı onu çeke çeke bol bol su içip tuvalete gittim. Bi kaç gün çektim. Çok şükür geçti. Gebelik dönemi hassas gerçekten. İdrar yolu enfeksiyonu açık bir durum haline geliyor maalesef. Allahım şifa versin inşallah ☺️. Bide bu durumu yaşamamak için iç çamaşırına NİOLİ YAĞI 1 2 DAMLA DAMLATMAN KAFİ. Gebeler kullanabilir araştırabilirsin.