Zulfye41 biryerde okumuştum, bu bizim değil, onların doğum seçimi, biz kendi seçimimizi annemizin karnında olarken yaptık, inşaAllah sağlıkla gelsin. Ama o haraketlerin nasıl işe yaradağını gördüm. İnşaAllah doktorunuz uygun görürse, sizinde işinize yarar. Bebeşiniz sağlıkla kucağınlza gelsin inşaAllah