Bat 19 du. 6 Haziran’da yumurtlamayi gördüm. 10 gün sonra kan verdim 0,17 çıktı yani gebelik yok. Adet gecikmesinden dolayı dün akşam acilde kan verdim 30.87 çıktı. Sabah Dr gittim tekrar istedi 30,57 çıktı progesteron hormonu 17 çıktı. Sizce normal mi böyle bir durum yaşayan var mı?