Rukiss35 canım düşük sebebi belli mi? Rahim duvarın kalınlaşmıyor olabilir mi bunun İçin önceden tedavi görüp öyle hamile kalmalısın hamile kalıncada sürekli yatacaksın tek tuvalete gideceksin birde hamile kalınca folik asit -corasprin-Progestan kullanman gerekecek üzülme hiç rabbim yardımcın olsun vücudun biraz toparlasın 1-2 ay ara ver