Hicrano00 kızlar 32 -33 haftanın içindeyiz hafif akintim vardi şimdi doktordan geldim biraz bebek suyu azalmış çok değil ama biraz dediler Acilden giris yapıp o gelen sıvının bebek suyu olup olmadığına bakılsın İncelensin erken dogum olmaması icin filan dediler Yaşayan varmi neler yaptınız kızlar 🥺
Gkee Hicrano00 35 haftalığız bizde suyumda azalma yoktu 1 hafta önce gittigimde ama lavobaya girip ciktim pembemsi kanamam geldi agri yok neden boyle anlamadim
Minis122 Hicrano00 bebeginizin kilosu ne kadar beninde 33+3 haftakigim sancim var 4 gundur hastanede yatiyorum ilaclara ragmen sanci devam ediyor bebek kilosu iyi ama her riske karsi solunum cekebilir die. Sevk yapikdi. Haftasi kucuk die bekletiyor akintim var benimde dun alttam muayne oldum simdi ic camasir hafif nemli. Yumusama var dendi
Hicrano00 Gkee benimde en son akinti şeklinde değil ama idrarimdan sonra peçeteye çok açık pembe nokta kadar Bi akıntı geldi daha sonra gelmemisti🥺bugün böyle dediler
Nisanannesi34 Arkadaşım 34.haftada doğum yaptı şekerden dolayı,solunumu vs normaldi sadece ödemi vardı birkaç gün hastanede tutup taburcu ettiler şimdi çok sağlıklı minnoşumuz , sende sağ salim zamanında kucağına alırsın inşallah
Hicrano00 Nisanannesi34 inşallah erken dogum olmaması için sürekli sıvı alıp yat dedi birde İncelensin dedi sıvı bebegin suyumu diye dedi eğer suyuyla ilac falan 36 . Haftaya kadar ertelemeye calisilsin dendi
Hicrano00 Minis122 kilosunu tam söylemediler haftasiyla uyumlu dendi sadece Ağrılarım oluyor benim bikini bölgemde ve biraz karnımda ama çok değil nstde çıkmıyor sanci ama bugün akıntı bebek suyu olabilir çünkü azalmış dendi
Nisanannesi34 Hicrano00 Aynen bol bol dinlen , stres yapma canım birçok gebenin başına geliyor hep durduruyorlar doğumu güzel düşünelim güzel olsun
Hicrano00 Minis122 bende şimdi acilden giris yapcam incelenmesi için dua edin haftamiza kadar dayanma gücümüz olsun kızlar 😔