Etlik şehir hastanesin de ikili tarama testi olan var mı? 12. Haftamın ilk gününde gittim fakat kan almadılar. Sadece ultrasondan bakıp hiç bir şey demeden bayram sonrası sonuca gelirsin dediler. Çok saçma değil mi? Yoksa bir tek bana mı şaşma geldi?