Bugün nst ye girdim. Biraz sancı var dediler ama ağrı hissetmiyordum. Sonra doğumhanede ebe çatı muayenesi etti 2 cm açıklık var dedi. Ama doktor eve yolladı. Şuanda da sancım yok ama lekelenme var sanırım o da muayeneden dolayı. Sizce başka doktora gideyim mi. 2 cm açıklık aklımı katistirdi