abnw Anonimi1 ben fakülte hastahanesinde olmustum anestezi verilmiyor devlette, rahminden ilaç gönderiliyor, ben anestezi olmadığı için çok zorlandım şiddetli adet ağrısı gibi ağrın oluyor, ama özelde yaptircaksan hiç korkma hic bisey hissetmiyorsun
Aydemi Anonimi1 nerede oturuyorsunuz? Eğer istanbuldaysanız kadıköyde sonomed var. Orada yaptırmanızı tavsiye ederim. Ben de geçen sene yaptırdım ve anestezi felan almadım. Yatıyorsunuz size alttan bir sıvı veriyorlar. Havada duran bi mr aleti var. Doktor size talimat veriyor zaten. Çok yoğun bir adet sancısı çektiğinizi düşünün. Tüm ağrı ayağa kalkana kadar. Tüm kanalları açarak gittiği için ilaç içerde biraz basınç yapıyor. İşlem bittiğinde benim hiç ağrım sızım yoktu. Korkmayın o yüzden.
Kediannesi1 Anonimi1 kistim olmasına rağmen ve çok korkmama rağmen işlem giyinmem soyunmamla birlikte 10 dk sürdü çok basit alttan muayene olur gibi bir anlık kısa bir ağrı oluyor ama adet ağrısı gibi hemen de geçiyor yanınıza ped götürün orda da verirler zaten Şişli echomarda çektirdim ben
gulsahtky Aydemi kesinlikle ben de sonomedi tavsiye ederim. Söğütlüçeşme marmarayın hemen karşısında. Kadın bana adet gibi sancı olacak dedi. Asla onu bile hissetmedim. Bitti deyince şaşırdım hatta ne ara bitti diye. Kuzenim başka bi özel hastanede yaptırmış hem daha pahalıydı hem de baya acımış
Gumus25 Anonimi1 anestezi almadan yaptıranlar da varmış ama bence anestezili daha iyi. Ben korkardım çünkü ağrı fln olacak diye böyle bir şey hissetmedim o size kalmış doktorunuz yönlendirir zaten
abnw Anonimi1 biraz ağrılı canım malesef, ağrı eşiğin düşükse zorlanabilirsin ama O ağrı da 10 15 sn sürüyor sadece ilacı gönderirken, ben zorlandım zorlanmayanlarda varmis
Aydemi Anonimi1 ay hiç korkma gözünde büyütecek bir şey değil. Kendini kasarsan daha çok ağrır. Bişey yaptırırken en iyisi hiç fikir sahibi olmamak. O zaman insan daha çok korkuyor.
Kediannesi1 Anonimi1 bende çok korkuyordum inan hiç korkulacak gibi değil hatta panik atak geçirdim alttan muane oluyorken de korkuyorum ben hemen sakinleştirdiler ara verelim sakinleyin şu an işlem yapmıyoruz falan dediler ilacı vermişler bile meğersem
Aydemi gulsahtky ah ne güzel hiçbir şey hissetmemişsiniz. Bende yoğun bir basınç oldu ama öyle korkunç bir şey değildi. Eminim daha ağır adet sancısı çekenler vardır.