esmos27-e Selamlar hanımlar ben 16+2 oldum bugünde hastaneye bi gitsekmi dedik şimdi öğrenirmiyim gitsek hastaneye acaba siz kaçıncı haftada öğrendiniz??
abnw esmos27-e özelde 12 haftada söylediler ama devlette hemen söylemiyorlar ama haftan uyumlu devlette söylerler diye düşünüyorum
Nazalex esmos27-e 16 tam cinsiyet öğrenme haftası canım işin ehline denk gelirsen yanılma payı sıfır. Mutlaka dopler le renkli lan akışına baktık kordonu cinsiyet organı sanmasın💕