Busra-1601 merhaba canım,bu haftalarda su azalması yaşanıyorsa serum ile normal seviyesine geri getiriyorlar,sızma vs olmasın yeter ki.Onemli olan su azalmasının 30dan sonra olmaması.O haftalardan sonra maalesef şu artışı olmuyor.Bizim 30.haftamizdan beri bu sebeple erken doğum riskimiz vardı her hafta kontrole gittim nasipse pazartesi doğumum olucak artık ❤️Sende hiç korkma haftana göre düzelir seninki ❤️❤️