Fkldlvldlvlfllbv Merhaba, 40+2 deyiz suan🧿 Bayramın 1.günü yatış verdi eğer normal gelmesse. Acilden giriş yapıcaz. Bayramda doğum bekleyen var mı? Ankara Bilkentte doğum acilden nasıl oluyor?
Tiiffany Fkldlvldlvlfllbv Ankarayi bilmem ama hiç endişe etmeyin. Acilde her zaman dogum için hazır olan doktorlar var. Bende bayram arifesi gitmiştim
minikoannesi123 Fkldlvldlvlfllbv bugün 38+0 oldum ama bayramda gelir diye çok korkuyorum:( normalde özel takipliyim ama öyle bir durum olsa devlette acilden giriş yapabilirim değil mi?
Fkldlvldlvlfllbv minikoannesi123 yapılabilir diye biliyorum. Özeldeki doktorunuz gelmiyor mu hastaneye? Onuda bi öğrenin
Tiiffany minikoannesi123 o şöyle oluyor başıma gelmiş olarak. Özel takipliyseniz veya baska bir hast takipliyseniz acilden girdiginiz baska bir hast almıyor şahsen beni almamıslardı. Mecbur özele geçmiştim 3.dogumda bile takipli olduğum hast 3-4 kez geldim diye burun kıvırdılar
minikoannesi123 Fkldlvldlvlfllbv doktorum İstanbul’da olacak bayramda ama dogumhane kapalı dediler bayramda. Bir de benim zorunlu sezaryen olacak o sebeple bir ekibin olmasi gerekiyor aslında ama hastanedeki ebe kimse olmayacak dedi. Pazartesi Bayram öncesi son kontrolüm var iyice konuşacağım her şeyi inşallah sorunsuz olur
minikoannesi123 Tiiffany aaa oyle mi? İyi de zor durumda olan bir gebeyi acil nasıl geri gönderir ki? Çok değişik geldi bana ya