Eve 6-7 tane artimed almıştım tabi nerden bilcem aşkolar. Çatlama iğnemden beri her sabah yapıyorum. Sürekli pozitif çıkarıyo 12. Günümdeyim ama ben dün akşam kan verdim zaten negatif çıktı. Bu sabah bitane kalmıştı atacağıma yapayım dedim pozitif gördüm yani çok saçma ya vallahi ben bidaha çatlama iğnesi olmicam