Banu_1987 Kızlar doğum yapalı 15 gün oldu bebeğimin tırnaklarını kesmek istiyorum havalar çok sıcak oldugu için eldiven takamıyorum çok terliyor istemiyor herkes 40 çıkmadan kesilmez diyor sizce ne yapmalıyım
3_fistikannesi Banu_1987 ben 2 bebeğimi kini de kesmiştim 40 ondan önce. Niye kesilmez miş ben hiç duymadım
Banu_1987 3_fistikannesi ay o zamn kesicem tırnaklarını çok sıcak eldiven istemiyor biz bile sıcaktan darlanıyoruz bebişler ne yapsın