Ugur0167 Arkadaşlar yarın doğuma gidiyorum tek yumurta ikizlerim kızlarım geliyor inşallah sağlıklı Bi şekilde gelirler çok heyecanlıyım korkuda var ne olur dua edin bize kızlarımla
miniklerinannesii00 Ugur0167 kaç haftalıksınız? İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Bende üçüzlere hamileyim bir tanesi geri den geliyor.
Ugur0167 Saolun inşallah 35+2 Olduk tek yumurta ikizi ödem falan olusmus bende ondan yarına dedi doktor normalde 36 da olacakti
miniklerinannesii00 Ugur0167 ben şuan 9+2 haftalığım . Ama bir tanesi 1 hafta geriden geliyor dedi doktor. İnşallah hepsi sağlıklı olur.
miniklerinannesii00 Ugur0167 amin inşallah. İnşallah yarın bebişlerinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız ♥️♥️
Ugur0167 miniklerinannesii00 inşallah ya çok korkuyorum küvese girmezler inşallah kizlarimla dönerim eve
miniklerinannesii00 Ugur0167 ben kendimi alıştırmaya başladım bile kendi adıma söylüyorum üçüzler de genelde kuvezde kalıyorlarmış . 😔
Ugur0167 123efm- saolun inşallah bugün doktor 2.650 dedi ama ikisi içinde yanılma payı oluyormuş iki buçuk kesin gör dedi normalde salı günü olacaktı ama bende ödem oluşmuş ayaklarım şişti karnimdada ödem var ağrım çok fazla ondan yarın dogacaklar inşallah
123efm- Ugur0167 kendilerini kurtarmıslar maşallah 🥰 bende 33+2 yim ikiz gebeyim inşallah saglıkla doğar hepimiizin bebişleri
Ugur0167 123efm- saolun inşallah Rabbım hepimizin bebeklerini sağlıcakla kucagimiza almayı nasip etsin
Merakliana6 Nasılsınız? Gebelik boyunca riskleriniz oldu mu neler aldınız hastane çantasına neler koydunuz? Bende inşaAllah o haftaları görürüm.