Osi30 Merhaba, kurban bayramı için aranızda uzun yolculuk yapacak olanlar var mı? Kaçıncı haftadasınız, kaç saatlik yola gideceksiniz? Doktorunuz herhangi bir öneride bulundu mu?
aminehumamoms Osi30 14haftalık hamileyim pazartesi yola çıkıcaz 12saatlik yol sürekli durup 15 20dakika yürüyüş yapıcam 🌸
Mochi Osi30 18 haftalık şuan hafta içi gideceğiz 19.hafta olacak 10 saatlik yolumuz var dr um 2 saatte bir 20 dk mola dedi rahatsız hissettiğim her an durmamızı istedi ya uzan yada yürüyüş o 20 dk içinde dedi
Ebru_20 Osi30 yolculuklarda bir risk durumunuz yok ise yapabilirsiniz yarım saatte bir durup sizin hareket etmeniz gerekiyor kan dolaşımını sağlamak için
Gldekpnci Osi30 29. Hafta 14 saatlik yol bol bol mola verılmesını söyledi doktorum gerekırse yolu ikiye bölün bi otelde kalın dedi bakalım korkmuyo değilim zorlanırım diye
Osi30 aminehumamoms iyi yolculuklar, erken haftalarda olmanız sizin açınızdan iyi olmuş.Umarım çok güzel bir yolculuk geçirirsiniz 🙏🏻
aminehumamoms Osi30 sağolun teşekkür ederim sizde yolculuga çıkarsanız hayırlı yolculuklar dilerim 🌸😍
Osi30 Mochi Evet sık sık mola vermek çok önemliymiş.Ödemlerinizde başlamamıştır sanırım rahat bir yolculuk olur sizin için diye umuyorum. 🙏🏻
Mochi Osi30 inşallah öyle olur. Ödem yok ilk çocuğumda gebelikte çok kilo alsam da hiç ödem sorunu yaşamadım inşallah bunda da yaşamam sadece bulantıyı sorun ediyorum 3.ay bitince geçmişti ama bu hafta tekrar tiksinme bulantı oluyo bazen
Osi30 Ebru_20 Evet bende öyle yapmayı planlıyorum, yanlız tek sıkıntım ayakta ödemlerim başladı umarım beni zorlamaz
Ebru_20 Osi30 yol boyunca bol su tüketin ödem olduğu için sık idrara çıkarsınız hem rahatlatır biraz daha yolculuğunuzu çok mu uzak gideceksiniz
Osi30 Gldekpnci İnan bende korkmuyorum desem yalan olur. Ödeminiz var mı sizin de.Benim ödem sorunumda var maalesef
Osi30 Mochi İnşallah bulantınız olmaz havalarda sıcak sizi zorlamasın.Bence mola yerlerinde yoğurt ayran vs tüketmeye çalışın. Mide bulantısına iyi geliyor. Ve acıktığınızda hemen bişeyler yemeye çalışın.Açken de bulantı artıyo maalesef.Yol için atıştırmalık şart.
Aecer Osi30 32. hafta 7 saatlik yola gidicem 3 gün sonra da geri dönücem ama zaten 29. haftada da 10 saat yol gidip geldim. Max 2 saatte bir mola vermek gerekiyor o zaman bir sıkıntı olmuyor ama 2 saatten fazla veremezseniz cidden zorluyor.
Osi30 Aecer Maşşallah size. Bende 27.haftamdayım ama yol beni korkutuyo biraz.Sizden sonra bi cesaretlendim sanki ☺️
Arzuseen Tam 7 haftalık doktorum gidebilirsin dedi, ama önerilerde bulunmadı umarım hafif geçer yolculuk☺️
Osi30 Arzuseen Umarım haftanız çok erken daha sizi yormaz diye düşünüyorum. İnşallah çok güzel bir yolculuk geçirirsiniz.
BBBAy Bizde allahtan bişey olmazsa yarın Ankara Gaziantep yolculuğu yapacağız. Bende tedirginim 7 saat sürüyor 2 saatte bir durup yürümek hepimizin bildiği gibi inşallah sağ Salim gideriz hepimiz
Gldekpnci Osi30 ödemim yok sadece çok oturunca ayaklarım şişiyo sonra iniyo o sorun var kasık ağrısı oluyor bide
Aecer Osi30 hamileliğinizde riskli bir durum yoksa doktorunuz tarafından da uyarılmadıysanız hiç korkmayın. Yani ben zaten günde 10 saat oturarak çalışan bir insan olduğum için oturarak bir yere gitme fikri beni korkutmuyor 😂