Mutlulugumm 13+5im dun kanamadan dolayı hastanede yattim 5 serum ve 1 igne yedim yadindada progestan ilac.. sabah taburcu oldum ve aetik kahverengi leke geliyordu ve buda cok normalmis. Demin lavaboya gittim bir yemek kasigi ve ardindan cay kasigi kadar katman geldi koyu kahve renk bu kotu bsey olabilirmi yasayan oldumu suan hastaneye gidemiyorum daha bsey yok normal kahverengi leke gelmeye devam ediyor
Defnenaz Geçmiş olsun. Şimdi gidemiyorsanız eğer içinizi ferah tutmaktan başka çareniz yok. Sabah ilk iş gitmek olsun ama.. Ayrıca rabbim yazdıysa her şekilde sizinle olur bebiş. Arkadasımın ablası sabah uyandıgında yatak kan gölüydü ama sapasağlam dogurdu cocugu.
Tugbax68 Pihtilasmis olabilir canim stes yapma kanama oldugunda pihti seklinde gelebiliyor kahverengi leke eski kani temsil ediyor zaten
Tugbax68 Sen en yakin zaman hastahaneye gitmeye calis ve acil durum disinda yatagindan cikmamaya ozen goster
Migrenligebe Parca gelirse mutlaka gel demisti bana doktor, korkutmak istemem ama gitseniz iyi olur, iciniz rahatlar hic degilse