mombarbie_ Ben Arh+ kan grubuna sahibim eşim 0rh- herhangi bir sorun olmayacağını söylediler ama aranıza böyle olan var mı
miniklerinannesii00 mombarbie_ benim kan grubum negatif eşimin ki pozitif kan uyuşmazlığı iğnesi oldum. Kadında negatif olunca uyuşmazlık oluyor