Merhaba anneler
36 haftalık hamileyim ve bebeğimin gelişimi durması 2 buçuk haftada neredeyse 50 gram kadar kilo almış benimle aynı durumu yaşayan var mı cevaplarsanız çok sevinirim çok kötüyüm şu an gelişmesi için neler yapabilirim yada bu durum neyden kaynaklanıyor olabilir sizce