@“kalbiminpariltisi”# evet gerçekleşti dün sezeryan için gitmiştim artık başı inmiyor diye tam yatışım yapılırken hastane de suyum geldi baktılar 3 cm açıklığım var suni sancı verdiler yarım saat sonra 5 oldu yarım saat sonra da 9 oldu dediler bir saat içinde doğurdum hiçbir şey anlamadım çok güzel bir doğum oldu