Durulina__ Kızlar doğumuma 33 gün kaldı baştan beri eşimle kızımız olursa Duru lina koyucaz diyorduk da şimdi düşünüyorum içime sinmiyor sanki sizce ismi güzel mi
Durulina__ Yenibirannee eşimin abisi Duru sabun markası dalga geçerler falan dedi de biz de ne alaka dedik ondan sonra böyle ikilemde kaldık