A_svgn var benimde öyleydi son adetim 26 martti kese vardı ama vajinal ultrasonda da bebek gözükmedi hatta ben 6 haftalıktım doktor 1 buçuk hafta sonra gel dedi sonra gittim çok şükür hem bebeği hem kalbini dinledik geç döllenme olmuştu son adetimi düzenledi 3 nisana çekmişti zaten bi sorun olsa doktor baştan uyarıyor kesenizin buyumesi düzeni iyiyse bi iki haftaya bebeğinde görürsünüz merak etmeyin