__momm Kızlar şuan 39+1 haftadayım 3 gün önce lekelenme oldu dünden beri bel ağrısı yaşıyorum. Devlet hastanesine gidiyorum randevu alamadım kadın doğum acile gitsem nst ye alırlar mı bakarlar mi
__momm Pamuk ya ama şuan açıklık vs çok yoksa hemen yine yatış veriyorlar ben sancıyi evde çekmek istiyorum aslında
__momm Pamuk birde çatı muayenesi yapılmadı henüz ya normal doğuma uygun değilsem çektiğim sancıyla kalıcam of ne yapacağımı şaşırdım
Nunuuh __momm Sancilarinizi kontrol edin bence evde 5-7 dakikada bir geliyosa gidin nişan geldikden 1 hafta sonra bile dogum ola bilir.Benimde belimde agri var amma duzenli degil diye gitmedim❤️
__momm Nunuuh evet ama devlete gidiyorum açıklık 1-2 cm.olsa bile yatış verirler o yüzden de gitmek istemiyorum ne yapİcam bilmiyorum 😑