Mucizemm05 Kızlar 39+3 olduk tık yok ne sancı ne nişan herhangi doğum belirtisi yok benim gibi olan var mı
Deletedmom_116 Mucizemm05 Ansizin bı anda Olan ağrılarım dışında Düzenli sancinin başlamasıyla bı gün içinde Doğumum oldu 😁bişey yok diye umutsuz olma ben dogurdumsa seninde olur 😂😂
Papiiii Mucizemm05 ansizin geliyor canim benfe 39+2de sanciyla gune basladim hic gelmiycek sajiyordum o zamana kadar kendisj dogru zamani biliyor
Deletedmom_116 Mucizemm05 bende öyle dir diye ansızın doğurdum😂ama iki gün önce kontrolüm vardı hissetim o gün Değişik bı his var içimde diye diye iki gün sonra dogurcakmiskm megerse
Nunuuh Mucizemm05 Bendeeee ayni.Haftalarimizda ayni😅Bakalim ne zaman geliyor artik 40 a kadar beklicem kendimi helak etdim merdiven in cık tarcin ic artik bos verdim😅🙏
Mucizemm05 Yaglioglu 😂😂bende böyleydim yok doğururum düşüncesindeydim ama bu gidişle 40 olacağız galiba