Nur_50 Aslina evet eşim duydu odaya baya sesi duyuluyordu hatta çok hızlı 😃inşallah sorun yoktur doktor birşey demedi mi?
Nur_50 Aslina inşallah sağlıklıdır üzme kendini iyi düşün iyi olsun bence sağlıklıdır yoksa kalp atışı duyulmazdı
SeymaSimsek Aslina bizim de kuvvetli duyuluyordu. Ama araştırdığım kadarıyla kullanılan makinalardan da ses farklılıkları olabilir. İnşallah herşey yolundadır 🤲🏻🧿
HilalOturak Aslina bende çok korkmuştum 6+2 benim vajinal usgde bezelyemin kalp atışını duyabildik. Dr çok küçük olduğu için karından usg de duyulmayabilir korkma dedi bana.
Aslina Nur_50 işk hamileliğimde de kalbini ilk alttan duymuştuk ve zayıf demişti 1 hafta sonra durdu kalbi yine öyle olacak diye korkuyorum
Nur_50 Aslina canım corasprin verdi mi kan akışı sağlıyor bebiş besliyor kan pırtılaşmasını engelliyo
Aslina Nur_50 bende pıhtılaşma sorunu var canım zaten oksapar ve coraspin kullanıyordum öğrendiğimden beri ama geçen hafta kanamam oldu coraspirini kestik sadece iğne kullanıyorum şu an
Aslina SeymaSimsek inş teşekkür ederim doktor zayıf demese çok anlamazdım zaten zayıf mı değil mi ama işte doktor zayıf dedi