Kpln61 doga21 medicalpark yıldızlı kendi doktorum gülşah balık çok tatlı bir doktor ama biraz yoğun aynur hanımda var oda çok iyi diyolar odaları karşılıklı içeri giren en az yarım saat sonra çıkıyor 😀
doga21 Kpln61 @Dygkck aynur ve sevilay hamımın randevusu yok imperialda onur beyi iyi duydum ona aldım