Yazmelegi_ Ebruakpnr bu galiba bugün gittiğimde sorcam bende belimden kasıklarma karnıma ağrılar giriyor benimde
Ebruakpnr Yazmelegi_ 36 hafta mı sizinde 😌 Her an sanki doğum başlıycakmış gibi korkuyorum Sorun bencede doktora da 🥹
Ebruakpnr Yazmelegi_ Evet daha erkenmiş senin Korkma ama bence gün sancılarıdır Yine de doktoruna sorarsın