
Biraz önce kesemi gördüm 5+1 haftalığım.bayramdan sonra kalp atışına gideceğim inşallah🙈 rahmimin üzerinde şapka gibi miyom varmış doktor takip edilir ama dedi bebeği kısıtlayacak konumda olmadığını söyledi.böyle bir şeyle karşılaşan var mı kızlar nolur içimi rahatlatın😊😊🥹